vrijdag 12 april 2013


Het Wereld Vrouwenkoor ALOMTONEN is in 2004 opgericht door Prabhati Verburg.
Nederlandse vrouwen en van oorsprong Buitenlandse vrouwen zingen iedere woensdagochtend 
van 10.30 - 12.00 uur in de tuynkamer bij Elma Roovers aan de Molenvaart 307 in Anna Paulowna.
Het is een gezellige groep en we zingen liedjes uit elkaars landen. 
Afgelopen woensdag werd Ellen uit de Filippijnen 65 jaar.  
De jarige werd toegezongen op verjaardagsliedjes in alle talen.

 




11 Mei gaan we optreden in de ruÏnekerk in Bergen.
In samenwerking met een ander koor.
U bent van harte welkom om te luisteren.
Tijden worden nader bekend gemaakt.

3 opmerkingen:

  1. Zie je wel dat het lukken kan.
    Succes met de collage.
    Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Martha, je bent een heel goede coach!
    Wat hebben we samen lekker gespeeld achter de computer.
    Samen gekeken naar facebook die ik al een hele tijd heb maar niet iedereen wil volgen.
    Nu allemaal kruisjes achter onbekende personen ingedrukt.
    Zo die komen niet meer op het scherm.
    Twitter, die ik had aangemaakt is er weer af gehaald.
    symbaloo gaat er ook af.
    Voor het overbrengen van foto's naar mijn blog heeft Apple heeft toch een ander systeem.
    Het is nu gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Gé,

    Fijn dat je een coach in de buurt hebt. Ik vind dat je deze foto's erg mooi op je blog gekregen hebt. Bijna nog leuker vind ik het dat jullie koor zo mooi op de foto staat. Je hebt dit koor weer teruggebracht in mijn herinnering. Ik was jullie helemaal vergeten totdat ik dit zag. Ik heb jullie weleens zien en horen optreden. Dat was top. Het lijkt me erg leuk om zo elke week bij elkaar te komen. En ook nog aan de Molenvaart. Dat is natuurlijk heel goede grond om een mooie toon voort te brengen...

    BeantwoordenVerwijderen