donderdag 21 maart 2013

Eindelijk is het me gelukt om mijn gekalligrafeerde tekst van Homo sapiens non urinat op de blog te krijgen!
Heb geleerd om met onze apple om te gaan door niet meer op mijn afbeeldingen te klikken want daar zat deze niet op maar boven in het venster die tevoorschijn komt wanneer je een foto wilt uploaden en dan op iphoto en yes daar komen alle foto's tevoorschijn!  Het is net een geboorte.

De titel; Jaren geleden stond er in de krant een artikel over het Max Euweplein in Amsterdam, bovendien dat er bij de ingang boven op de zuil deze tekst staat en dat studenten dit overschrijven om deze Latijnse tekst op te zoeken.
De vertaling is; Een wijs mens pist niet tegen de wind in.

http://www.youtube.com/embed/rnGBTpVFCtM
Dit is zo'n leuk filmpje die ik graag met jullie wil delen

3 opmerkingen:

  1. Helemaal topperdetop Gé dat het gelukt is! En ook nog geleerd hoe je je foto's tevoorschijn haalt. Een geboorte zeg je, dat is heel mooi gezegd. Die mag van mij in de krant komen.

    De kalligrafische versie van je blognaam is schitterend.

    Het filmpje heb ik met veel plezier bekeken. Zou onze a.s. koningin ook wel eens zo dansen? (bij gebrek aan een goede danspartner?

    Hartelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk filmpje, knap zoals een persoon dat speelt!
      Ik moet nog steeds een filmpje proberen om erop te zetten.

      Verwijderen
  2. Hallo Gè
    Ik heb de echte Tango dansers in Buenos Aires ook gezien. Meedere filmpjes bekeken. geweldig he.
    Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen